Contact
De ProefClub
Goudsesingel 332A
3011 KK Rotterdam
De ProefClub is onderdeel van Firma Platenburg
Volg ons op social media


Veelgestelde vragen
Algemeen
-
–
Wat betekent "selectie van Platenburg"?
Wat houdt het in om lid te zijn van De Proefclub?
Bij elke wijn ontvang je een uitgebreide omschrijving over het gebied, de producent en de wijn.
Mag ik iemand meenemen naar de pick-up party?
Uit welke lidmaatschappen kan ik kiezen?
Weet ik van tevoren wat ik krijg?
Hoe werkt het met betalen?
Lidmaatschap
-
–
Hoe werkt een proef levering?
Hoe lang zit ik aan het lidmaatschap vast?
Elk lidmaatschap kun je pauzeren en stoppen wanneer je zelf wilt in je eigen account. Hier kun je bijvoorbeeld ook je afleveradres aanpassen.
Kan ik mijn lidmaatschap zonder opgaaf van redenen pauzeren?
Hoe eenvoudig is het om het lidmaatschap te stoppen?
Hoe kan ik van Clubtype wijzigen?
Ophalen en Bezorgen
-
–
Wat betekent de Pick-up Party precies?
Kunnen de wijnen worden bezorgd?
Kan ik de wijnen terugsturen?
Er is een fles gebroken tijdens verzending. Wat moet ik doen?
Overig
-
–
Kan ik iemand ook een abonnement cadeau geven?
Kan ik mijn wijnen ook nabestellen?
Het gebeurt wel eens dat een wijn zó lekker is dat je spijt hebt dat je ervan geen doosje hebt gekocht. Gelukkig kun je op de website van www.wijnkoperijplatenburg.nl sommige wijnen vinden die je hebt ontvangen via De Proefclub. Het zal ook weleens voorkomen dat je het niet treft en de wijn niet in de webshop van Wijnkoperij Platenburg kunt terugvinden. Dat komt omdat we speciaal voor onze club wijnen importeren die we voor jullie apart houden en de winkel niet halen!
Hoe kan ik inloggen op mijn account?
Je kunt inloggen met behulp van je gebruikersnaam en wachtwoord op de accountpagina. Je gebruikersnaam is je e-mailadres. Ben je het wachtwoord vergeten, dan kun je een nieuw wachtwoord opvragen.